Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is verzonden? |
---|
U ontvang per mail een orderbevestiging. Print deze mail eventueel uit en neem deze mee naar de winkel wanneer u de bestelling ophaalt. |
Wat moet ik doen wanneer ik een bestelling wil annuleren of wijzigen? |
---|
Hiervoor kunt u dagelijks tijdens kantooruren (8.30 tot 17.00 uur) contact opnemen met Het Bankethuis 0345-569255 of per e-mail: coopsupermarkten@hetbankethuis.nl |
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel plaatsen? |
---|
Ja, vraag de medewerker op de brood-en banketafdeling om een bestelformulier. Hij/zij helpt u graag met uw bestelling. |
Moet ik mijn bestelling online betalen? |
---|
Nee, u kunt uw besteling in de winkel afrekenen |
Wat moet ik doen als ik een vraag of opmerking heb over een product? |
---|
Hiervoor kunt u dagelijks tijdens kantooruren (8.30 tot 17.00 uur) contact opnemen met Het Bankethuis 0345-569255 of per e-mail: coopsupermarkten@hetbankethuis.nl |